із циклу "2014"

                                                              ***
Я бачила зиму по телевізору
Вона розносила на Майдані
Чай в термосах
І пакувала сніг у мішки для барикад
А потім стікала кров’ю
На Інститутській
Але все ж посміхалася
Бо встигла розтопити серця

             ***
Ми пили на ґанку імбирний чай
Я і весна
Весна була в синій сукенці
І важких черевиках
Чай був гарячий
Ми пили мовчки
Я довго вагалась і врешті спитала
А війна буде?
Та весни вже не було поруч
Недалеко від ґанку
Синіла бриндушка
А над нею мирно гуділа бджола

                                                     ***
Літо сиділо у скошених полуницях
І плакало
Сльози стікали по камуфляжі
На останню гранату
Я пішла запарити йому чаю з м’яти
А коли повернулася
На полуничній грядці чорніла вирва
А в повітрі витав обірваний схлип
                 



                           ***
Обвітрений серпень приїхав на бетеері
Каже одного брата чужі вбили
Другого свої кинули напризволяще
Та то нічого я їм помщуся
І своїм і чужим
Тільки дайте мені автомат зарядити
А калина на коліна
Не йди сину бо вб′ють
ГЕРОЇ НЕ ВМИРАЮТЬ
Відповідає




You May Also Like

0 коментарі